Klasja Habjan – Crtice

Uhvativši se zadatka da nešto napišem o njenom radu, ne mogu pobjeći od činjenice da Klasju Habjan prije svega poznajem kao grafičku dizajnericu, na koncu, točno to čini i njeno obrazovno zaleđe, a meni samom teško je izmaknuti se iz

Klasja Habjan – Crtice

Uhvativši se zadatka da nešto napišem o njenom radu, ne mogu pobjeći od činjenice da Klasju Habjan prije svega poznajem kao grafičku dizajnericu, na koncu, točno to čini i njeno obrazovno zaleđe, a meni samom teško je izmaknuti se iz

KAKO NASTAJU PROIZVODI: Baggizmo i Wiseward premotani unatrag

U hrvatskim prilikama, svaka zamisao o razvoju inovativnog proizvoda koji uključuje organizaciju lokalne proizvodnje, distribucije i promocije zvuči ne samo ambiciozno već i izuzetno hrabro. Uz vjerojatno univerzalne izazove svakog budućeg proizvođača oko pokretanja proizvodnje, hrvatski kontekst pred takve projekte

KAKO NASTAJU PROIZVODI: Baggizmo i Wiseward premotani unatrag

U hrvatskim prilikama, svaka zamisao o razvoju inovativnog proizvoda koji uključuje organizaciju lokalne proizvodnje, distribucije i promocije zvuči ne samo ambiciozno već i izuzetno hrabro. Uz vjerojatno univerzalne izazove svakog budućeg proizvođača oko pokretanja proizvodnje, hrvatski kontekst pred takve projekte

Grafički dizajn i umjetničke strategije Sanje Iveković

Cilj feminizma je promijeniti karakter umjetnosti —Lucy Lippard   Dobro je poznato da je Sanja Iveković jedna od najistaknutijih suvremenih hrvatskih umjetnica čiji je značaj prepoznat na međunarodnoj sceni suvremene umjetnosti, a radovi izlagani na nizu velikih svjetskih izložbi poput Documente te u najprestižnijim

Grafički dizajn i umjetničke strategije Sanje Iveković

Cilj feminizma je promijeniti karakter umjetnosti —Lucy Lippard   Dobro je poznato da je Sanja Iveković jedna od najistaknutijih suvremenih hrvatskih umjetnica čiji je značaj prepoznat na međunarodnoj sceni suvremene umjetnosti, a radovi izlagani na nizu velikih svjetskih izložbi poput Documente te u najprestižnijim

Kristina Marić – Ničiji Kubik

U hrvatskom se jeziku riječ „zemlja“ pojavljuje u najmanje sedam različitih, neprenesenih značenja: s velikim početnim slovom kao Zemlja, treći planet od Sunca, planet na kojem živimo; kao kopno u horizontalnoj opreci prema npr. vodi; kao površina tla, vertikalno u

Kristina Marić – Ničiji Kubik

U hrvatskom se jeziku riječ „zemlja“ pojavljuje u najmanje sedam različitih, neprenesenih značenja: s velikim početnim slovom kao Zemlja, treći planet od Sunca, planet na kojem živimo; kao kopno u horizontalnoj opreci prema npr. vodi; kao površina tla, vertikalno u

PLAKATI I NOVINE KAO PISMA IZ PROŠLOSTI – O autorskoj praksi Borisa Greinera

Bilo bi tako jednostavno kada bi značenje ove izložbe bilo u tome da se na njoj Boris Greiner konačno predstavlja ekskluzivno u svojstvu grafičkog dizajnera – sve logično vodi ka tome zaključku jer se Greiner od osamdesetih godina kontinuirano, uz sve svoje druge autorske

PLAKATI I NOVINE KAO PISMA IZ PROŠLOSTI – O autorskoj praksi Borisa Greinera

Bilo bi tako jednostavno kada bi značenje ove izložbe bilo u tome da se na njoj Boris Greiner konačno predstavlja ekskluzivno u svojstvu grafičkog dizajnera – sve logično vodi ka tome zaključku jer se Greiner od osamdesetih godina kontinuirano, uz sve svoje druge autorske

Last Woman Standing – O grafičkom dizajnu Lane Grahek

Uz predstavljanje radova brojnih renomiranih autora, istraživanje povijesti dizajna, predstavljanje novih produkcija, stimuliranje eksperimentalnih radova i onih na sjecištima disciplina, HDD galerija nastoji promovirati i mlade autore, i to upravo one koji u svom mediju realiziraju ne samo izvrsne dizajnerske

Last Woman Standing – O grafičkom dizajnu Lane Grahek

Uz predstavljanje radova brojnih renomiranih autora, istraživanje povijesti dizajna, predstavljanje novih produkcija, stimuliranje eksperimentalnih radova i onih na sjecištima disciplina, HDD galerija nastoji promovirati i mlade autore, i to upravo one koji u svom mediju realiziraju ne samo izvrsne dizajnerske

LOGO PROTIV KAOSA: O dizajnerskom djelovanju Borisa Ljubičića

Ova izložba treća je po redu Ljubičićeva samostalna izložba u HDD galeriji od 2011. godine, pri čemu su sve tri inicirane od samog autora i fokusirane na različite dijelove njegovog opusa koji do danas obuhvaća već više od četiri desetljeća.

LOGO PROTIV KAOSA: O dizajnerskom djelovanju Borisa Ljubičića

Ova izložba treća je po redu Ljubičićeva samostalna izložba u HDD galeriji od 2011. godine, pri čemu su sve tri inicirane od samog autora i fokusirane na različite dijelove njegovog opusa koji do danas obuhvaća već više od četiri desetljeća.